FAQ

“Algemene voorwaarden”

Wij behandelen alle webshop orders zo snel mogelijk. We doen ons best de orders binnen 24 uur te verwerken, muv onze sluitingsdagen.

De verzending word uit handen gegeven aan de door  ons geselecteerde bedrijven, PostNL/dpd/DHL/gls. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de vertraging van deze bedrijven. Of door een foutief opgegeven adres.

U kunt er voor kiezen het bestelde pakket te volgen met track and tracé code, zonder deze code kunnen wij ook het pakket niet volgen.

Omdat chocolade een levensmiddel is, kunnen wij dit niet retour nemen, bij klachten of ontevredenheid dient u contact op te nemen met ons, via telefoon 0113-268018 of mail info@ticho-chocolade.nl. Contact opnemen moet binnen 24 uur na ontvangst van het pakket.

Tijdens warm weer, neemt onze verzender geen pakketten mee. Om onze kwaliteit te garanderen kunnen wij dan een ander verzend moment kiezen.

Voor de verzending plaats vind, zal de gehele betaling voldaan moeten worden. Ophalen en betalen in de winkel kan ook, muv maatwerk, patisserie en taartjes. Als u bent overeen gekomen dat betaling achteraf op factuur word toegepast, Respecteer dan ons betaal termijn van 14 dagen. Overtreed u deze 14 dagen, dan kunnen wij kopen op rekening blokkeren of extra kosten in rekening brengen.

Update: 25-6-2022
Kiest u vanaf 1 juli 2022, voor verzenden naar een post pakket punt, let u dan wel op dat u het pakket binnen de afgesproken tijd ophaal.

Post.NL
Wij verzenden met Post.NL, Alle orders voor 15:00uur worden de zelfde dag verzonden, muv zondag en maandag.

Helaas werkt post.nl niet meer met de niet thuis kaartjes.

Betalingen:
Alle webshop orders dienen vooraf betaald te worden, doormiddel van een online betaling. Wij maken gebruik van betalingen via CCV Nederland.

Ook voor het afhalen van alle bestellingen hanteren wij vooraf betaling.

Voor vragen kunt u zicht richten op onze klantenservice.

klantenservice@maison-ticho.nl
0113-268018
Whatsapp 06-28664086